Sport lov :D

Nu jävlar är det sport lov, och det ska tränas må jag säga..
Började med att gå ner i snöstormen med sofia till simhallen och simmade 40 längder! Vi var väldigt stolta, ända tills vi fick reda på att det bara var 1 km ;/ men lite tröning var det ju i alla fall.. sedan gick vi även hem i den underbara snöstormen, lagade coscos och ägg super gott!
Sedan bled det att åka ner till dansen och dansa i 1½ timme..
Sen kom suget, faan at jag inte kan hålla mig ifrån choklad, vi borde inte ha choklad hemma!!!!!! Men det blir att köttas bort nu med lite hopprep..
Juste föresten, hoppade jag 700 hopp i morde =)

Imorgon blire at åka till kiropraktorn, och sedan in till stan för att träffa mina fina vänner:D Får se vad vi hittar på, men något blire i allafall..

Jag har även kommit på att jag måste hinna med massa dans i veckan eftersom jag och erica måste komma på typ 3 koreografier och hinna lära ut dem innan april :/ kommer faan aldrig hinna XD
Men nu ska jag ta och hoppa lite, ha det bra puss/ Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0