Super!!!

Kom typ nyss hem från uppsala. Tävlingen gick riktigt bra, och några bra var det med iaf :)
Coolaste BreakAway fick priset att spela in en låt i studio som sedan kommer brännas i 100 ex och skickas till olika radiokanaler.. Kommer även att finnas på spotify mm.. så det var as najs 8D
Nu ligger jag hemma i sängen och magknipet har precis försvunnit, hade sjukt on i magen för att jag var så hungrig..och jag hade inget med mig jag kunde äta-.- Så direkt när jag kom in genom dörren sprang jag till kylen och tog mig en skål med flingor:D
Imorgon blire mycket dans, och jag ä faktiskt rätt taggad, så nu blire att sova om jag ska vara lika taggad imorgon;) Puss och god natt!  / Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0