Take care!

Kom hem från dansen för ett litet tag sedan. Har hunnit äta god risgrynsgröt och en macka! Taste good!
Dansen gick ganska bra idag faktisk. Ansträngde mig mycket på baletten och tog ut när vi körde en sjukt roig swing på jazzen.. som även kommer att visas på våruppvisningen i maj! Och dansen här hemma gick vä också bra, åkte direkt från tåget till futurum för att komma på koreografi som sedan blev ett bra resutat, det kommmer då visas 24 april i Bålsta ishall;)
Nu hade jag tänkt att ta hand lite om mig själv, ta en lång dush och sitta med varmvatten och kallvatten på benen ett bra tag! Hatar fortfarande mina ben, det har dock blivit bättre men det känns fortfarande..
Byta lakan i sängen ska jag nog också göra, börjar bli lite smutsigt XD
Inget är skönare än att vara nydushad, insmörjd och full mättad när man lägger sig i en helt ren säng!
Nu blire dusen nästa!! Ha en bra fortsatt kväll ;) Puss / Vicky

Jag är även på schopping humör.. men jag vill inte spender några pengar :/ Taskigt läge...


Kommentarer
Postat av: PAu

Fiiin bild!!! :D JÄTTESÖT!!!!

2010-03-30 @ 15:23:28
URL: http://pauuee.devote.se
Postat av: Anonym

haha tack sötis =)

2010-03-30 @ 21:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0