Tidsfördriv!

 

Din kropp:
hur lång är du: 166
mycket väger du: Mer än förr året.
vilken skostorlek har du: 37 typ
skulle du kunna plastikoperera dig: Aldrig
säg en sak du tycker är fulast på dig: ojojoj
vilken ögonfärg har du: Typ Grön/Brun
vilken hårfärg har du: Brunett med blonda slingor.
har du lång överkropp: hyfsat
har du långa armar: ?
har du långa naglar: nope

Dina känslor, tankar och humör:


hur är ditt humör nu: Jävla samhäll!!!!!
va tänker du på just nu: Mina goda russin
gillar du någon: nope
är du kär: nope
är någon kär i dig: Matilda
älskar du någon: Alla mina underbara vänner :)
hatar du någon: Kan hända.
hur är du om du är hungrig: tjatig
hur är du om du är trött: Konstig
hur är du om du sovit i 3 timmar: död


du skulle egentligen velat heta: -
du skulle egentligen velat bo: Jga trivs i mitt hus :)

Dina önskningar:
du skulle vilja ha: ´mycketmycket mer

din högsta önskning: Ändrar lite då och då...

Ditt rum:

har du en tv i ditt rum: nää :(
vilken färg är det i ditt rum: rosa,vit och svart.

har du en dator i ditt rum:
 yeah
har du en säng i ditt rum: öhh ja ?
vilken färg är ditt påslakan: Svart och vitt för tillfället :P
har du kläder på ditt golv: om jag har
har du tidningar på ditt golv: ne...
har du något annat på ditt golv: Massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0