To bad it's over..

Helgen är redan slut, och det blir dax för skola imorgon..
Ska försöka boka en danssal så att jag kan komma på korepgrafi till morgondagens dans. Hoas man kommer på nåt, vad gör man annars?:O

kom hem från träningen för ca 40 min sedan. Det gick väl hyfsat bra, har börja få ont i knät också-.- Men ska försöka sluta tänka på det så kanske det försvinner =)

Jag har kommit på att jag vill ha svarta kängor. Sånahär med snörningar, hita tyvärr ingen bild så jag kan inte visa Men iallafall.. JAG HITTAR INGA!! Stannade en snabbis i stan på vägen hem från matilda, med jag hitta inge
:/ Någon som kan ge tips om vart det finns??

Har inte hunn it ldda upp bilder eller nåt heller och det orkar jag inte göra nu så det får bli en annan gång..
Enjoy the rest of the weekend ;)
Hahah puss /vicky

Kör en bild på träning från italien, eftersom det närmas sig !!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0