Underbart skön dag!

Har varit en ganska najs dag faktiskt. Åkte in till skolan till 1 för att ha matte i en timme och sedan åka hem. Onödigt könndes det också. men lektionen efter blev inställd när vi väl hade kommit dit, så det fanns ju inte riktigt något man kunde göra åt det.
Känner mig även ganska duktig för att jag har börjat gå till stationen och hem! Det kan faktiskt vara ganska skönt med en morgon promenad, och jag behöver inte gå tidigare än om jag hade tagit bussen heller så...varför inte?
Längtar tills man kan cykla istället för då kommer det ta typ 5 min och då kan man ju vara hemme i 10 min extra, vilket betyder att man kan sova 10 min längre =) wohoo!

Nu blire att "plugga" och sedan träna.. känner mig ganska taggad inför dagens träning faktiskt, har inte varit det på länge... Så nu jäklar ska det brännas!
Ciao/ Vicky


Känns helt underbart att kunna använda skinnacka och solbrillor.. Dock en aning kallt men vadfaan man måste ju skynda på våren lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0