We make our own problems..

Dagen började smed att stiga upp vid kvart i 9.. att jag inte kan sova längre när man för en gångs skull har lov!! Vad är problemet liksom! Aja har inga speciella planer för dagen förutom att jag tänkte åka till papsen ikväll:D
Beställ bilder måste jag göra också-.- Får hoppas att något roligare dyker upp..

Imorgon blire iallafall att dansa med ericus vid 3, eftersom vi har 3 koreografier att komma på så måste det bli mycket dans..
ch jag som hade lovat mig själv att jag skulle skriva klart samhällsuppgiften i veckan, det hasr ju verkligen funkat bar! Jag har inte ens börjat!

Nu får ni ett litet kollage på dagens outfit..

Spetströjjan är på :D
och skjorta från JC
Ha det najs/ Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0