Bästa laget man kan önska sig!!

Gårdagen var en väldigt bra dag!
Var nere i ishallen hela dagen. Kollade på klass ett och tävlade sedan själv!
Och gissa hur det gick?? GULT TILL KÄMPA ROCKY!!!!Världens bästa lag!! Älskar mitt lag! haha
Sen blev det he och kolla på film, eller filk  oh film Joey boxen belev det!

Orkar inte skriva nåt speciell om dagen eftersom jag inte gjort speciellt mycket!
Vänta på att åka ner till träningen som kommer bestå av fristående kl halv 7!

Sen är det back to school!!
Skönt att det bara är tre dagar!

Juste har även förlorat mitt vad om att inte äta godis eller bakelser! Men det gör inget, för det är så jävla gott!!
Måste bara lära mig at inte äta så mycket, bara en liten bit eller nåt. För ibland behävs det faktiskt!! :D
haha nu blev det mycket
Later / vicky

Är väldigt sugen på en resa till London just nu!!
Har även lust att köpe en resa till min mami, som skulle behöva det! Men har dock inte så mycket pengar!

Kommentarer
Postat av: lindis

bra att du har insett att kakor är nödvändigt:D

2010-05-09 @ 18:12:47
Postat av: vishy

haha japp, så himla gott!!

2010-05-09 @ 21:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0