Burn it, burn it!

Snart träning!!:D Tur det!!
Har varit på dnsuppvisning i täby idag, vilket var väldigt kul!
Har suttit och scrappat nu i typ 1 timme, och så måste jag bara diska!

Imorgon börjar en underbar vecka i skoaln som består av endast dans!
Rep och uppvisningar hela veckan (Y)
Ja nästa vecka ska bli en bra vecka!
Jag ska kötta och jag ka må bra, jag kan ju inte gå runt och må dåligt hela tiden!
Måste tänka positivt, och inte äta massa skit! Då mår jag bra och sp ska det bli!!

Ne nu måste det diskas om jag ska hinna!
Later / Vicky


Kommentarer
Postat av: Eldarana

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-06-04 @ 12:52:26
URL: http://eldarana.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0