Is crying necessary?

Blev inte riktogt som jag hade tänkt mig ikväll!
Började knata ner till träningen vid kvart över 6.. satte på musik ( Rihanna - cry)
sen helt plötsligt börja man bara tänka på allt..och då mena jag verkligen allt! Började faktikt gråta.. hahah Men det behövs väl ibland? Kom ner till träningen och upptäckte att vi inte började förens klockan 8-.- så då blev det ännu mer promenad till erica med ännu fler tårar! Hur kan man bara börja gråta för allt man tänker på?? Det var u inte lite man grät heller XD
Kom i allafall hem till erica, torkade ögonen lite och fick hembakad pizza :D
Joggade ner til träningen som då bara varade en timme! Men lökig hann man bli!
Blev lite hallonkräm med mjölk och nu blire sängen!
Komer förmodligen bli en deppig sömn ikväll!
Men god natt och sov gott!

Vänner jag är väldigt lycklig över att ha!
Som alltid får en på bra humör!
Älskar er!

Underbaraste indian :D

Min storsnorre!


<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Erica

Men älsklingen då. Inte ska du behöva gråta! varför sa du inget när du kom hit? Har märkt att du varit lite nere. Prata med mig, det är det storasystrar är till för ;) <3

2010-05-10 @ 13:32:53
URL: http://ericachristina.blogg.se/
Postat av: Picky

haha, kanske behövs ibland.. det var så många där;) hahah

jaa, det är lite ycket när man tänker på allt..:)

2010-05-10 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0