Jag har en känsla...

Den här dagen kommer att blir bra, det känns så! Och den började bra iallafall!
Har tagit hand om mig nu på morgonen, eller ont gjorde det men vad gör man inte?
Känner mig ialafall super fräsh nu efter:
- Benvaxning
- Vaxning under armarna
- Bikinilinjen ( Ajjj)
- Vaxat bort mushen!
- Noppat ögonbrynen
- Haft ansiktsskrubb
- Hårinpackning
- filat och mjukat upp naglarna ( som jag ska måla typ nu!)
- och sen får man inte glömma att smöja sig själv i bodylotion! :D
Snacka om att man känner sig fräsh!!!

Broder grillade hamburgare med friscobröd! Mumma..
Mysigt med en liten lunch ute i värmen alla tre! Det var länge sedan!

Nu kommer den tråkiga delen att städa!!

Men sen blire att åka in till kista eller stinsen och chilla runt lite bland affärer med min mami.
Det blir nog at hyra en film till kvällen och bara mysa jag och mamma :D
Det behövs!!!

Måste även säga att gårkvällen var underbar!!!
Gillning, lek och mycket skratt!! Kan det bli bättre??
Jaa, det var med välrdens bästa lag!! Wieeee!!!

Ska nog ta tag i städandet nu! Hörs sen ;) Puss / Vicky


jag just nu hehe :P
Det är så underbart skönt att springa runt i brors mjukisbyxor ett ar toffloc och en skön tröjja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0