Jävla rubrik!

Då hinner man med ett litet snabbt inlägg innan det blir att åka till skolan!
Helt underbart att det är fredag imorgon! Sovmorgon och helg, mycket bättre kan det inte bli!
I helgen är det även tävling på hemmaplan som gäller, ( om vi har ett lag vill säga) eftersom alla typ är sjuka, inklusive mig själv! Fast det blir nog att gå på sista träningen ikväll så att man käner sig trygg på Lördag!
Det är ju då skönt att man tävlar eftermiddag så att man slipper upp super tidigt som det var när an var liten. Jag tror inte tävlingen börjar fören 4 någon gång!

Men idag är det torsdag och jag är inte alls taggad på den här dagen. Har mest tråkiga teorilektioner, och en dans!c :D som vi inte har haft ¨på jätte länge, så det behövs nog eftersm vi har uppspel om några veckor i skolan.!

Oj oj det blev inte så kort inlägg, men jag har inget annat för mig XD
Men nu ska jag kila ciao/ Vicky

Nu måste vi börja tagga Tjejer!!! Vi måste faan vinna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0