Ledig!!

Dryyygt-.-
Jag hade skrivit ett helt inlägg och så bara försvinner det!!!! Jag hatar när det blir så!!

Aja, är iallfall ledig idag vilket är völdigt skönt!
Sitter dock i sängen och försöker plugga, skriva min jävla essä, men det gåt åt pipan. Vet inte vad ag ska skriva, har bara en inledning XD blää....

Solen skiner iallafall ute så det blir vä att gå ut när den kommitfram till solstolarna:D hahah
Det blir även sista träningen innan RM ikväll, då här ska det taggas!!

juste kom just på att jag måste städa rummet -.- ännu mer tråk!!! hahah
varför ska det alltis finnas tråkiga saker att göra när man är ledig??:O

Och juste bilder från igår kommer sen, har inte så många så jag väntar på att andra lägger upp dem ist XD
Later/ Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0