Tisadag!

Langar ett inlägg idag också!7
Måste uppt idigt imogon igen så det bir och sova vilken minut som helst.
Dagen har varit lång och men bara kvällen var bra!
Hade engelska nationelle klockan 8 imorse, lackade lite på läraren och sedan 2 timmars håltimme.
Matte och sc´venska och sedan hem för en bättre dag. Följde med jensan som testade sin balklännning, och den var SUPER FIIIN!! :D Sen åkte vi hem och ade lite mys framför tv:n och kolla på bilder från föra året!
Det är helt sjukt att vi bara känt varandra i typ ett år och n ågra månader!! :O Hittade en bild på första gången vi träffades, och det var 3/3- 09. :D
Juaste fotbad blev det också! Sjukt skönt!
Nu blire sängen, nattinatti / Vikcy

Det bjöds på detta första gången vi lekte :D Så himla gott!

Måste bara säga att jag stör mig sjukt mycket på min rethosta som ska vara i vägen hela tiden, ocg min förkylning som gör att jag låter som om jag vore i målbrottet!

Kommentarer
Postat av: Jeeeenny

hiihhi bäst att få träffa dig sötan :D <3

2010-05-05 @ 10:39:04
Postat av: Vicky

hihi JAAA!!Har saknat dig :D

2010-05-06 @ 07:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0