Hejsvejjs!

Det är söndag och sista dagen på lovet. Känns lite sådär. Saknar att dansa och träffa min underbara klass.. Men samtidigt så skulle jag vilja stanna hemma och hålla min mamma sälskap eftersom hon bara jobbar halvtid och min käre broder är i thailand. Men men..
Igårkväll blev det mys framför danskväll,mend scrapbooking tillsammansm med ellinor:) Mysss..
Imrse var det fristående tävling, och för att vara första gången vi tävlade på det så gick det rätt bra. kom hem med en silvermedalj! :P
Nu har vi äntligen sålt bilen och nya soffan står bledvid mig inplastad.
Har även noppat ögonbrynrn, vaxat benen och "mustachen" och tvättat håret ordentligt! Sånt är riktigt skönt! :D Love it! Funderar på att måla naglarna, men får se om jag orkar..
Att sitta framför tv:n i mjukiskläder och bara göra typ ingenting känns rätt skönt det med. Och så tänkte jag nog avsluta mitt lov!
Imorgon blir det Modern!!!!! Wohoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0