Let me smile.

Ojojo redan Lördag imorgon... Känns som att veckorna går lika fort som en dag! Både skönt och jobbigt. Ibland vill man bara backa tillbaka tiden och göra saker annorlunda. Men det vet ju alla att det inte går och det suger!
Åkte iaf och kollade på golv och kakel mm efter skolan med mamma.. Sedan blev det en sväng förbi stinsen för att jag skulle lämna tillbaka min bh jag nyss köpte.. insåg att den var väldigt oskön. Så jag fick två ny till samma pris ist :) wohoo! Dagens höjdare!
Kom hem så blev det mys med dipp och gurka + mini pizzor framför idol.. Och lite scrapbooking! :)

Imorgon är planerna att försöka hinna städa och plugga, innan klockan 12, för då bär det av till centrum där jag ska kolla lite och möta upp mina dansare som ska dasa där inklusive mig själv då?  På kvällen finns det några workshops (dans) men jag vill ju inte gå själv så får se hur det blir...
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0