Please come back! We miss you to much!

Hunnit med mycket denna dag.. Känns som att man aldrig är hemma nu för tiden.. Men men. Srev svenska prov i morse, känns som att det gick hyfsat bra! Åkte in till stan för att filma en skoluppgift och sedan blev det att åka till sacomässan.. Fick massa godis och gratispennor:P Sen blev jag även sugen på en 4 veckors bartenderkurs! Men det är långt dit! Åkte in till stan en snabbi, för jag sog att det var 50% på hel bikbok endast idag. Så jag fynda en T-shirt och örhänen för 100kr. Åkte hem, blev upphämtad av mamma och åkte direkt till enköping för att köpa kakel.. På vägen hem blev det att stanna lite på scrapaffären och blev även för en hundring där :P Snabb mathandling och sedan hem för att äta! Tänk att jag hunnit med allt detta på en dag!!
Imorgon är det FREDAG!! skööönt.. då ska det även sättas upp gipsskivor, får se hur det går efterssom det är jag och mammsen som gört!
Funderar på att ta en liten promenad till sängen nu, låter väldigt lockande!!
Natti/ Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0