A day is different frome another!

Idag har varit en sån där dag där man hinner med mycket!
Har varit i skolan, shoppad med indiano,träffade ellinor och fika,åkte till ikea med mamma, tog bort frysen från köket och kollat lite på tv har jag gjort också! :) Införskaffade mig en vinterjacka, sm jag tycker var värsta kapet! (Y) Inser nu att den kunde ha varit lite tjockare, men äsch det får duga!
Imorgon blir det att stiga upp för att kolla på cross, blir nog att inviga jackan eftersom det var så jävla kallt sist! :O
Sen blir det hem och jag MÅSTE göra klart mitt solo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag vill vara rik!
tjohej! / Vicky


Mina älskade kusiner, och bror! :)

Kommentarer
Postat av: ellie

<3 <3

fina ni är!!! =) snygg kjol greje eller vad det är!!!! och kevin med sin hand i höften XD

2010-10-16 @ 00:33:40
Postat av: Vicky

hahaha tack! :)

hahahahahaahahaha självklart! den är alltid där ;)

2010-10-16 @ 18:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0