Don't waste your time on small problems, because you never know when it ends!

Min tunga svider. Jag har ätit för mycket ananas.. Fattar inte att det blir å varje gång jag äter ananas:( Det som är så gott, skulle kunna äta upp en hel själv! Har äntligen gjort klart min balettuppgift och skickat in den. Känns skönt! Det som också är riktitgt jäkla skönt är att det är lov! Måste dock plugga ikapp allt jag missa den veckan ag var i frankrike.. Lite mindre kul. Men sätter jag mig och pluggar allt efter varandra tar det nog bara en dag!
Imorgon ska jag sova så länge det går! Fast jag kommer ju ändå vakna vid 8, men lite sovmorgon iaf! (Y)
Nu ska jag fortsätta att göra ingenting!
/ vicky

Juste Jag vill klä ut mig, som man gjorde när man var liten. Jag älskar att klä ut mig!!!

Kommentarer
Postat av: ellie

du är så fin och så underbar!

2010-10-30 @ 01:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0