Frankrike är bäst!!

Det har varit sjukt bra i frankrike! Ibland vill man bara flytt dit! haha men ändå inte.. Det är så skönt att få komma bort från allt och bara umgås med släkt! Har hunnit med hur mycket som helst dagarna vi var där det känns som att man varit borta i 2 veckor!!
Eftersom ingen förutom min mammas syster och bror visste att vi skulle komma så blev det värsta överraskningen för alla!! Och min mormor och morfar tror jag blev gladast! vi åkte ju dit för att fira deras 50års bröllopsdag! Dem blev så himla glada att man själv blev sjukt glad.. Och eftersom mormor skulle opereras idag tror jag att det betydde väldigt mycket för henne att vi kom dit :) Träffa alla och shoppa franska affärer!! :D ME LIKE!!!!!! skulle behövas flera resor som denna!! Det var även sjukt mycket skönare ute än här, visst vi hade regn för det mesta, men man kunde gå utan jacka!!! kofta räckte, och när solen var framme var det 20 grader!! Hur skönt som helst!!!! Läntar till den 19 december då det blir att åka tillbaka!! :D Wieeeee!!

Imorgn blir det tillbaka till verkligheten och skolan, skönt att första lektionen börjar klockan ett och är en jazz lektion!! :D
Natti / Vicky

Kommentarer
Postat av: Jimiris

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-04-24 @ 20:47:29
URL: http://jimiris.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0