I miss the old times!

Idag är jag riktigt sugen på att inte hålla på attt fixa med grejjs hemma. Hela dagen igår gick åt att kläppa häck, åka med allt till soptoppen, städa upp ännumer häck på marken, såga bort väggen, riva alla skåp i köket, torka av allt i hela bilen, ta ner studsmattan och handla mat. Jag som hade tänkt plugga... Hoppades faktiskt på regn idag så att jag skulle slippa vara ute och göra massa grejs. Men det blir någ att åka till ikea och hämta resten av möbelbitarna som ska till köket -.-
Jag är riktigt sugen på att göra nåt kul, på att träffa massa människor, men det kommer ju aldrig hända. För det är inte så ofta det händer. Kommer säkert bli en vanlig hemma dag/kväll..
Inatt så vaknade man av att broder kommer in i rummet iklädd cawboyhatt och solglasögon och säger massa saker jag måste göra och slänger en ananas  i min säng! Vart kommer det ifrån ?? Så när jag gick upp för ett litet tag sen passade jag på att göra lika dant. sprang ag in och börja skrika att dem måste gå upp ( kevin och jocke som hjälpte till) att dem skulle skynda sig att skura golvet och kratta löv! haha där fick dom.!

Juste idag är det ju också Halloween!
nu blir det en risifrutta :) mumma!!
/ Vicky

Kan ju alltid klä ut mig till fågelskrämma?

Elle kanske dinosaurie och prinsessa??

Kommentarer
Postat av: ellie

hahahaha vad sööööööööööööt :D

2010-10-31 @ 11:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0