I want to se your smile once again, I want you to give me a big hug just one last time, I want to feel your smell, and I want to remember all of it!

Imorgon bär det av mot frankrike, och jag är inte ett dugg taggad. Orkar inte packa, man vill knappt ha med sig vanliga kläder utan bara tjocka mjukisar som man kan ligga och gråta i! Varför ska man klä upp sig när man endå inte är glad?
Visst jag är väl glad för att jag får träffa mina kusiner, men utan mormor kommer det inte vara detsamma, allt kommer att vara annorlunda. Kommer att vara borta en vecka! En vecka med depp, och gråt! Hade hellre varit i skolan, och mormor fortfarande levt. Hon var ju inte ens gammal!!!
År 2010 skulle vara ett bra år. Men det blev det inte, och det kommer aldrig att glömmas!

JE T'ADORE DE TOUT MON CEURE MAMIE, JE TE OULIRAI JAMAIS!!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

Även om det kanske inte är någon tröst för dig nu så förstår jag dig precis. Den man avgudar och älskar mest av allt. Jag förstår dig, och du vet att du kan ALLTID höra av dig till mig om det är något! Även om du tappar lusten och inte vill göra något så tänk på alla de FINA minnen ni har och var glad att du trots allt har haft henne i 17 år. Det är 17 betydelsefulla år! Som sagt, ring om du bara vill prata eller om det är något! Tänker på dig gumsi! <3

2010-10-20 @ 00:01:11
URL: http://noonelikeus.webblogg.se/
Postat av: Vendela

åh vicky! Förstår precis hur du känner! Min morfar gick bort för inte så jätte länge sen, förstår precis hur du mår! Finns för dig om det är något! Ring när du vill! puss<3

2010-10-20 @ 16:51:29
URL: http://vendelahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0