My inspiration.... Wait! I don't have any inspiration!

Då var lördagen över! Elle över och över klockan är 9 och jag orkar inte göra nåt, fast jag har tråkigt!
Har suttit och kollat på massa bilder, och inder hur inspirationslös jag är nuförtiden. Jag kommer aldrig på vad jag ska ha på mig, allt man hade på sig förut ser fult ut nu, fast det ser bra ut då.. bläää.. Jga vet själv anldningen, men den behåller jag för mig själv!
Åkte på cross imorse, väldigt sugen på att köra själv. Men det var kul att kolla på broder också. Gick bra också! :)
När man kom hem blev det att hjälpa mmama tömma köket, och sen har jag nästan gjort klart mitt jazz solo!!!! :D
Kanske inte är världens bästa steg, men det är känslan man ska ta fram så...
Blev en förfrågan efter kladdkaka här hemma¨, så det var bara att ställa sig och baka! :)
Imorgon är det KM, så ska väl ner till det på eftermiddagen, får se vad man hittar på på förmiddagen.. Läxor kanske??Låter inte så lockande!









Kommentarer
Postat av: ellie



Du är fin!!!!!!!

2010-10-17 @ 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0