Att inte få på sig sina kläder är hemskt!

Som jenny sagt, så har jag pluggat matte, med hennes hjälp idag! Hade hon inte hjälp mig hade jag inte fattat nått, men nu ä sidorna klara! Så STORT TACK! för det! :D Sen ble det dessutom en underbart god middag hos indianen!! Kycklig fylld med feta ost och salama, pasta och bea sås!! mummaaa!!!
Långpromenad blev det också! och filmys!  som ledde till att båda låg och sov i soffan! haaha


Nu till nåt helt annat bara för att jag måste skriva av mig!
Jag hatar verkligen när man har kläder som har passat en, och sen helt plötsligt så är dem försmå, man får liksom inte igen knappen! Eller ser bara allmänt ful ut! Jag älskade tajta kläder förut, men nu får man ju bara panik!!!! Usch!!! bläää!!! hatar det!!



 /Vicky


Kommentarer
Postat av: Ellie

Du har bara vuxit och blivit äldre, inte tjockare! Mer muskler också! Du är fin vilken storlek du än skulle ha :) <3

2010-09-12 @ 14:27:43
Postat av: Victorkarine

Very interesting & professional site.

2011-04-01 @ 08:33:58
URL: http://victorkarine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0