Högsta volym med paramore!

Fredag idag! Wohoo!!
Har precis städat köket i en timma! Kände att det behövdes "storstäda" lite :P
Borde egentligen ha städat rummet som är kaos ist! Men nu oskar jag inte! haha
om en timma blir det biltur med Indiano till Arlanda och tillbaka, sedan blir det filmmys med magggan ! :)
Skön fredag säger jag! Har gansk mycket energi just nu, men vet inte riktigt vad jag ska göra! Jag skulle ju kunna städa rummet eller plugga, men det är ju inge kul så det tänker jag inte göra! haha

Imorgon blire cross!!!1 Wieeeeee!!! :D
Later / Vicky


Alltid lika kul att stå i köket med hög musik, diska och blogga??
haha musiken är iallfall bra!

Kommentarer
Postat av: ellinor

söt tjej i lockar =)

2010-09-04 @ 00:12:04
Postat av: Vicky

hihi tack sötis! =)

2010-09-04 @ 09:40:42
Postat av: Pau

PARAMORE ... <3

Du e as fiin i lockar!!! :D

2010-09-05 @ 15:50:17
URL: http://mytimeisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0