I miss my friend!

Hemma från ännu en dag!
Började sent idag så det var riktigt skönt!! Dansen gick bra idag, så det känns lite bättre :) haha
Åkte in till stan med matilda efter skolan för att köpa elviras fördelsedagspresent! (en månad försent)
Och kom hem nu vid kvart i 8! Har masa matte! orkar inte.
Jag saknar min Indian! Min underbara vän! ¨Känns som att jag aldrig hinner träffa henne! :/ Allt är skolans fel! Den gör mig trött och tidlös!
Jag vill ha mer tid! Snälla ge mig mer tid!
Köpte tre plagg idag på typ sådär 5 min! Provade inte ens!! Det känna ju bra! hahaha får ta och testa dem nu, innan jag måste sy mina balettskor plugga matte och läsa engelska! Synd att man måste upp tidigt imorgon också!


Ge mig sommar! Ge mig tid! Ge mig min underbara Indian!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0