I will become a monster, if I continue like I do!

Idag har det bannemig varit riktigt svenne väder!! Blåsigt,diggregn/spöregn och kallt!! Hur underbart ät inte det! Bläääääääää.... Hit med solen!!!
Idag vard et en lång dag, men nu när jag ligger i sängen känns det som at jag nyss steg upp! Skönt! För jag vill att det ska gå fort, jag vill att det ska bli nästa helg! För då får jag åka tilll min underbara släkt i utlandet!! :D Kommer bli en överraskning för alla! hihi sånt är kul!

Imorgon är det sovmorgon ,vilket är riktigt skönt.. Måste dock packa kläder s att jag har till torsdagen också eftersom jag ska till pappa efter skolan, och sova där! Känns som att det var allt för länge sedan...
Känns som att imorgon kommer att bli en bra dag! Få hoppas på det! Bara för att jag säger det nu, komme säkert allt bli åt helvete!! hahaha brukar bli så! XD
Nu blir det nattinatti!
/ Vicky

Just love this place!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0