Ibland får man bara konstiga ideer!

Tjenixen!
Trött tjej = jag! Sitter i soffan och kollar på djävulen bär prada! Har typ räknat matte i en timma! Tal ag redan hade gjort! Men hade gjort dem i olika block och tyckte att det var jobbit! Så nu började jag från början och skrev i alla tal i mitt nya block! Orkade dock inte göra allt! Men en hel del blev det! haha Kul sådär på en lördag kväll??

Idag har jag iallfalla spenderat dagen i åsätra på en cross bana!! :D det gillar vi! Eller iallafal jag! haha Fick köra bil hem, och då stannade jag även med mamma på ikea och kollade lite, åt mat och köpte godis! mumma!
Så nu sitter jag här och är dö trött! Kan heller inte bestämma mig och jag ska följa med på croseen imorgon också! Men då missar jag träningen! Men jag vill ju så järna följa med eftersom cross säsongen ändå snart är slut! Men jag vill ju samtidigt träna!! hmmm.. jobbigt beslut! hahah

Blir nog sängen och slutet för lördagkvällen snart ! Sjukt skönt att krypa ner under ett varmt täcke! och bara somna för att man är så trött!! Nu börjar filmen igen!!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0