Idag är det Ericas dag!!

Idag fyller min storsnorre 18!!!!!!! :D Min underbara vän och tårta! Med tårta menar jag . söd,fin och otroligt underbart god! :D  Det har firats med god mat och trevligt sällskap! (massa gott)
Det är orättvist! Jag vill ockå fylla 18! ( fast egentligen vill jag vara tre)
Nu när man ändå inte är 100mil bort kan man ju lika järna bli det!
Jag vill även fylla år eftersom jag har massor med grejjs jag önskar mig! Men nä det måste vänta ända till december! Då då blir man ju inte ens 18 utan måste vänta ett helt år till! blööö..

Imorgon väntar ingen rolig dag! Hoppas att det blir dåligt väder så kanske det blir mysigt!
Hade tänkt at göra llt plugg till nästa vecka , efterso det är  min ända dag jag hinner typ. Sen måste jag även diska och plocka i köket eftersom det är min vecka, men jag ahr ine haft tid att göra det, eftersom jag aldrig är hemma! Så mina lördagar kommer nog bli ganska lika framöver!
Gå runt i mjukisar, tofflor och äckligt hår! + göra massa tråkiga saker! hahaha
peace/ Vicky




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0