It hurts when you can do nothing about it!

Jag hatar mina benhinnor!!!!!!! Dem tar kål på mig! Det sägs att man ska vila för att få bort det och jag har ta mig faan vilat hela sommaren, men nä då ska det komma tillbaka direkt man börjar träna!!! Skit!
Och nå jag kan recomendera är att inte duscha med linnement!!!!

Det var mysigt att sova hos pappa igår, kändes som att det var länge sedan, och det var det också! haha
Är dock lite jobbigt att gå runt med massa kassar eftersom man måste ha med sig så mycket saker, och måste planera vad man ska ha på sig och grejs i förväg! Men det var ändå ganska skönt för på morgonen kan man sova mycket längre, eftersom man redan vet vad man ska ha på sig, så det är bara att klä på sig och käka frullle! Finns liksom inte så mycket mer att göra! hahah

Imorgon blir det att åka hem en snabbis till papa igen för att han sedan skal skjutsa mig och ellinor till upplandsväsby, där vi möter mamma och erica!!! :D För imorgon blir det scraptajm ! :) haha kul :P
Lite mysigt det med! :)
Nu bli det sängen eftersom den här dagen bara har varit allmänt jobbig så är det skönt att den är slut!!!!
Tomorrow is friday!!!!!!!!! :D

Måste bara tillägga att min insperation på kläder / outfints ligger på noll!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0