Kom inte på nån idag!

Denna morgon tycker jag att jag har varit duktig!
Gjorde en lista på allt som måste göras idag och allt är snart överkryssat och klockan är bara kvart i 3 ! :)
Allt jag har hunnit!

- Diska och plocka diskmaskinen
- Räknat matte ( ligger till och med lite före )
- Skrivit klart min engelska
- Läst i naturkunskapsboken
- Gjort min spanska läxa
- Tränat lite på min rytmikläxa!

Tror inte att det blir nå mer plugg idag! Kanske sätter mig en liten stund till med matten, men får se om jag orkar!

Det som är kvar på listan:
 - Börja på mitt jazz solo! ( föröka hitta låt till att börja med)
 - Ta foto till en fotouppgift i skolan!
 - Beställa skolfoton!

Får se när jag orkar göra detta!
Annars blir det bara att gå runt i mina storma mjukisbyxor,min stora tjocktröjja och fettigt hår! (Y)
haha!!
/ Vicky


Kommentarer
Postat av: Ellie

Här i märsta regnar det, perfekt dag att plugga och städa, hoppas det regnar hos dig med ;) puss söta du!

2010-09-18 @ 15:00:56
Postat av: Vicky

HAHAH japp här har det regnat hela dagen!! pusss <3

2010-09-18 @ 17:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0