Pain is not a nice feeling!

Kan ju börja med att dagen började skönt, blev KAOS och slutade med trevliga människor!
Hade min sista lektion utomhus i det varma vädet, fick choklad av läraren och gjorde två gramatik sidor..
Sen en snabbis till stan för att köpa strumpisar..sen KAOSET!!!

Satte mig på tåget... halvvägs framme i kalberg hör man nåt konstigt ljud och tåget börjar sakta in! Det första som hör i högtalarna är " Tågen bröt precis ner en elledning så vi kommer inte här ifrån !" Folk börjar sätta sig ner och sucka, och mannen i högtalarna bara babblar på om att vi inte får ta oss ut på spåret och att vi inte kommer röra oss på ett tag!
30 min senare! Nu kan vi evakuera tåget!! Så all får hoppa av mitt på spåret och börja gå mot kalberg! Tur att det bara  var typ 100 meter! väntar där i ca 20 min men inget tåg! Jag som hade brottom eftersom jag skulle till pappa och han skulle skjutsa mig till upplandsväsby för att scrappa!!
Så jag ringer pappa som sa att han kunde hämta mig om det inte fanns något tåg så han sätter sig för att hämta mig och jag blir lite gladare! 5 minuter senare ringer han och säger att det är världens kö och han inte kommer någon vart, och att han är i kista! Så jag får skunda mig til fridhemsplan eftersom det var närmsat för att ta tuben till kista! och självklart ska den vara försenad och typ full! Men till slut kom jag fram!
Pappa skjutade mig och hämtade upp ellinor på vägen!
Sen blev det trevligt med erica ,mamma,ellinor och erica och massa scrap förstås... Nu är jag trött så tjngtjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0