Turn back time!

Jag vill vara tre år! Min bästa vän ska vara min bror. Jag vill bo tillsammans med min mamma,pappa och bror i ett stort vittt hus, så som det var förr! Jag vill slippa tänka på allt... Bara  kunna springa runt och göra vad som helst, blanda svenska och franska i ett ord och tycka att jag är awesom bara för att jag kan göra en kullebytta! Jag vill bli dragen i min lila pulka och ha på min min stora lila overall! Jag vill springa efter min bror och härma allt han gör bara för att han är bäst och är min förebild! Jag vill kunna gråta bara för att jag kan och bara för at jag inte får som jag vill! Jag vill ha en toffs mitt på huvet med pyttelite hår! jag vill bli kastad i vattnet som en helikopter av min pappa medans min mama filmar!
Ibland suger det verkligen att man aldrig kommer få uppleva samma känsla samma glädje som man hade för 13år sedan! Just nu vill jag bara krypa ihop mellan mina föräldrar i dersas säng och sova en god natts sömn!
Vakna dagen efter och äta en jättegod frukost! springa ut på baksidan med kevin och springa naken under våran blomma som sprutar vatten. som vi gjorde förr!
Men istället ska jag ligga och sova ensam i min säng, vakna av mobilden som ringer! Få panik över vilka kläder man ska ha! Ta tåget in till stan och gå i skolan till 5!!
Vet redan nu vilket man skulle välja!!!!
Godnatt!





Kommentarer
Postat av: ellie

:(

ibland önskar man att det finns en klocka som kan dra tillbaka tiden, till just då man var som allra lyckligast, och se om man kunde göra saker på ett annat sätt så att man kunde förhindra det dåliga som kom i framtiden!!! önskedrömmar!

2010-09-15 @ 00:37:04
Postat av: Vicky

J och just när man är liten så kan man ju inte ta egna beslut och det är det som är så jävla bra!!!

2010-09-15 @ 08:09:05
Postat av: Jenny

jag med! det vore verkligen världsbäst, bara leva om allt det där underbara...

2010-09-15 @ 20:41:00
Postat av: Vicky

Jaa... :( det är ganska ofta man vill vara tre!!

Ska faan sätta min och kolla på gamla band i helgen!!aha

2010-09-15 @ 21:46:33
Postat av: Vicky

Jaa... :( det är ganska ofta man vill vara tre!!

Ska faan sätta min och kolla på gamla band i helgen!!aha

2010-09-15 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0