I do it this way!

Lovet är över och skola väntas om några timmar! Men jag behöver bara plugga i 4 veckor till vilket låter ganska skönt i mitt huvud. Dock kommmer jag ha plugg över huvudet, så sjukt mycket som ska göras på så lite tid! Kommer nog ha minst två prov varje vecka plus inlämmningar! Kul? Vet inte..  Idga är det iaf nästan bara dans, så det är skönt! Två danslektioner, två teori och en håltimma! Så jag hoppas på fint väder så att man kan sitta ute och chilla på den långa rasten! Sen blir det träning som vanligt efter skolan! (Y) Nu börjas rutinerna igen! haha
Men det känns verkligen som at man har haft sommarlov den här veckan! Så underbart skönt väder!! Me like!



Dagens klädsel! I lööve my socks! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0