I like the feeling!

Sitter på en solstol på baksidan och lyssnar på music! Ligger och koreograferar lite i huvudet. Ganska chill om jag får säga. Kom hem riktigt tidigt idag vilket var väldigt sönt efterssom det var så fint väder. Hade det varit en torsdag skulle jag inte ha slutat än! So Im happy! Det ända vettiga jag gjort är väl att skriva svenska nationellt prov! Började klockan halv 9, och gick därfifrån vid 11:) Sen blev det en snabbtur i stan med matilda, kolla lite snmåsaker och fick med mig ett par gröna dansstrumpor hem! Me like!! :D
Väntar på att äta, känns lite tidigt att äta nu.. Men kommer nog käka snart iaf...solen leker ju kurra gömma för tillfället. :/ 


Fint här i solstolen utan sol...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0