Jar of hearts - Christina Perri

Ojoj vad skönt har till och med tid att gå in på datorn denna morgon! Det är så jäkla skönt att ha mycket tid på morgonen! :)  Och idag är det fredagg!! Så himla skönt! Bara två lektioner sen är det lov! Me like!
Ikväll blir det spelning i uppsala! (Y) Har massa energi just nu, men tror att den kommer försvinna när jag sätter mig på tåget. Brukar alltid bli så, eftersom man alltid sover och sen blir det som att vakna på nytt när man ska gå av... Ganska jobbitg faktiskt, men ändå jäkligt skönt att sova lite till! :)

Gilar låten som är skriven i ruriken (Y) Den är värd att lyssna på! :)
Oj vad klockan gick fort nu, måste gå och förbereda mig inför cykelturen till tåget 1 :D BY


Kvällens syssla! (Y)

Kommentarer
Postat av: pau

MEN Ä DE SANT!!!! De e ju min stad... hehehe.... hur länge e du här!!? :)

2011-04-18 @ 23:17:29
URL: http://mytimeisnow.blogg.se/
Postat av: Vicky

HAHAA jaaa, lite sent kanske ;) Var bara där i några timmar ;) haha tänkte fråg dig om du ville följa med. men jag trodde du var sjuk :/

2011-04-19 @ 08:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0