Not far away!

Då var måndagen avklarad! Spenderades på stranden och med indiano! Det är sjukt vad snabbt det kan gå tills man kommer tillbaka i vardagen! Igår var man i frankrike (ett helt anat liv känns det som) och idag var man tillbaka och allt var som vanligt! Har införskaffat mig en almenacka idag också och insett att det inte är alls långt kvar till skolan börjar. Har även planerat en liten trippp till ericas landställe!! Kommer bli supermysigt!
Kan väl också säga att jag känner mig allmänt förvirrad. och jag hatar tankar ibland! ching


Kommentarer
Postat av: PAU

Jo jag hatar också tankar ibland... man blir ju helt snurrig! :O ... haha ;) <3

2011-08-02 @ 11:23:27
URL: http://mytimeisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0