Skit it kör ba!

Då var dansveckan över! Kul? Neej .. Skulle vart najs med en till vecka av rolig female vibe ;) Men snart rullar vanliga vardagen i gång och den blir "vanlig" dans i skolan! Men det är inte helt fel heller! Sitter just nu oh ja funderar på om jag är trött eller inte? Som högst en halvtimma i natt och gick upp 7 dagen innan! Så det känns fint! Tror att jag kommer somna gott i soffan! Ja igår blev det en lite"kräftskiva" väldigt trevligt måste jag säga, jag hade iaf väldigt kul bakom suddiga ögon! haha
Har varit med käraste erica hela dagen och hjälpt henne att flytta till sin lilla lägenhet inne i stan! Snacka om att man blir avundsjuk och själv vill ha ett eget litet ställe.. men tror fan inte att jag skulle vara redo för det än.. så det var ju tur att det inte var jag som skulle flytta! vad mer.. jo något som är jävligt drygt är att mitt tangentbord inte fungerar! Det ba sluta funka igår! kul! Så nu sitter man med ett inkopplat lítet tangentbord framför den bärbara! Sjukt jobbigt!'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0