Vissa människor förstår man sig bara inte på!

Idag har varit en bra dag! Enköping. Cross. Koktkorv. Sol och god middag med fruktefterrätt! I like! Tidig uppstigning blir det imorgon! Klockan står på 04:00. Just nu är klockan bara 10 och jag är redan trött! Dock är jag lite rastlös.. kanske kan vara därför! Det är bond som rullar på tv... hatar bond! Så sämst!
Sitter och funderar.. jag är feg! Det är det jag kommit fram till! haha Så kul har jag när jag funderar. Sitter för mig själv och undrar varför man bara inte tar tag i saker, varför jag tror att någonting kommer hända när jag i själva verket inte gör nåt själv.. Nu blev jag ännu mer rastlös.. kanske ska ta och kolla på den där bond iaf.. haha Vänta på morgondagens förmodligen regniga cross dag! Men det har jag ju redan påpekat att regn hör till.. Jag har ju med mig gummistövlarna så det ska väl inte vara nå problem!
Tjingtjong nyckeln ligger i långholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0