Lycklig!!!11

Inget långt kvar nu! Det är torsdag och ska snart bege mig mot skolan! Skriva prov,dansa lite,hem ,träna och sen är dagen slut! Sen är det äntligen fredag som jag har längtat efter! Då kommer dom från frankrike!! Ska bli så kul. Hopas bara att resan och så går bra eftersom dem säger att det tydligen ska bli typ snöstorm inatt och imorgon... Hoppas det inte blir så farligt så att dem kan landa ändå. Så imorgon när man kommer hem från skolan då äör dom här och jag är så sjukt lycklig!
När provet är över har jag bara en liten uppgift kvar på hela den här terminen! Så jävla skönt. Så nu ska jag fortsätta tagga inför helgens festligheter och plugga på tåget! wooop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0