I want the power to read peoples mindes!

Sitter och väntar på maten som står i ugnen! Det blev fläskpannkaka! Hade hoppats på att den skulle vara klar när jag kom hem från träningen. Men då hade jag fått sms om att jag måste laga mat.. och det fans inte så mycket annat att göra än att börja laga! Nu är det bara 25min kvar-.- Jag är hungrig!
Träningen gick väl sådär, var så trött! Fast några varv blev riktigt bra iaf!
Jag orkar inte att det är måndag imorgon.. Dock så har jag inga vanliga lektioner på hela veckan, vilket betyder ingen dans :( och inga läxor! :D haha Lite sovmorgon får jag iaf! Skönt det! :)
Nu blir det att kolla Time out tills maten blir klar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0