You're gonna go far kid - the offspring!

igår var ingen höjdar dag! Allt var för det mesta piss och jag störde mig på minsta lila sak!
Men idag är det sovmorgon, och nu sitter jag i sofan med risgrynsgröt och musik. Fast det låter inte så fint när man sjunger med, men det skiter jag i!! Kommer säkert inte vara lika glas som jag är nu, när jag kommer hem från skolan.. men ehh varför förutse dagen ? Det får bli som det blir.
Imorgon är det torsdag Vilket betyder en danslektion på OPERAN! + att kolla på nån försetällning där!! Sweeet
Jag är schopping sugen.. men jag vil inte göra av med pengar! Såå det är lite svårt.. haha
aja nu sa jag ta och bre mig en macka och lyssna klart på underbar musik!!




Bilderna får förklara mitt humör!
Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0