1 Januari 2011

Ja då var man hemma från frankrike och nyåret är passerat! Kan ju börja beskriva min underbara reasa till frankrike! Istället för att landa i frankrike, så var vi tvugna att landa i belgien pga snökaos. Fick vänta på bagaget i 1 h 30 min.. Lyckades få sista platserna på en buss som skulle ta oss till bryssel. Väntade i 1h 30 min innan vi fick tag på tåg biljetter till paris för 2600kr! Satt och vänta nån timme på en kall tågstation innan vi till slut lyckades hoppa på ett tåg dom blev 1 timmer sent!! + att man hade 25kg bagage att gå runt tt bära på! Hela resan tog sammanlagt 18 h ist för 9! Kul kul...
Sen blev det jul vilket firades med god mat underbar familj och wii dance! Det saknades bara en sak.. Mormor!
Kom hem precis lagom till nyår, som spenderades med en middag hos erica med henne och maria.. och sedan kom lite mera trevligt folk! ! Riktigt najs nyår blev det tycker jag! och så får man väl se om man orkar hålla alla löften XD (första året jag ar några) Ligger faktiskt och stretchar just nu! hahah
Nu är det bara att hoppas på att 2011 blir bättre än 2010 för det har inte varit det bästa året om man säger så!


pepparkaksbakning med kusin vitamin :)

Hos mormor och morfar!


Familj

Nyår!

Gott nytt år!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0