24/1

Då var det måndag igen, och imorgon tisdag, allt är i sin ordning! Nys shem kommern från dansen, roligt vare, och sjukt många! Tror vi va 19 stycken :O Och vi som brukar vara ca 7 XD Men jag och Erica like it alot! Svårt att anpassa koreografi bara till så många!
Har precis påminnt mig om att det är balett imorgon klockan 9! Det är bara att le och se glad ut! Jag ska ju försöka börja gilla det! haha :P Så jobbigt bara när kroppen inte gör som man vill!!
Har nog bestämt mig för att stanna hemma på onsdag också! Känns som en så onödig dag, så det blir plugg hemma hela dagen istället! Skönt!
Nu finderar jag på vad jag sklle kunna stoppa i min mage!
Ska även beställa biljetter till Rihanna som kommer den 2 november snart, när mamsen kommer hem! :) :D

Kom även på att det är spanska prov imorgon.. Drygt!!   Vad mycket amn bara kom på nu helt plötsligt!


Dagens dans outfit! Blir nog någon liknande imorgon!


Och detta var dagens outtfit! haha








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0