Äpple!

Imorgon är det dax för plugget igen! Känns väl sådär. Men vill man lära sig nåt ät det väl bara att gå dit?? Eller kan man inte bara lära det man behöver lära sig med tiden? Skulle vara så mycket bättre! Men what to do??
Ändå ganska skönt att första lektionen är dans, då blir dagen ganska räddad :) haha
Denna dag.. aa har faan inte gjort nåt speciellt idag, vart i centrum och kopierat en nycker( eftersom min har försvunnit) , handlade lite mat, och lagade mat it garaget! Träna har jag ochså hunnit med! Gick hyfsat bra denna gång faktiskt.

Imorgon ä en stor dag för min kära vän SARA! Hon fyller ju för sjuttongubbar 18!! :D Stort Grattis i förskott! :D

Ja .. här skule det dock varit en  bild på sara, men datorn bestämde sig för att inte ladda upp det, så det får väl bli imorgon :P haha

Och nu till dagens titel.. Jag vart bara jäkligt sugen på äpple, så tänkte ta det ur kylen precis nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0