Ehh vad faan!

Lång dag i stinsen blev det! Mysigt! Åkte in runt två och kom hem vid halv 9! Blev både fika och mat, med erica och hennes mami! :P Gick runt och fram och tillbaka.. Hittade lite saker iaf! Köpte faktiskt bara saker jag behövde! Eller ag köpte två scrapsaker.. Men det kan alltid komma till nytta! :)

Imorgon har jag sjukt mycket att göra! Eller det känns så iaf! Funtar på att skriva en lista men känner at jag örjar bli ganska trött! Så det får bli imorhgon! Vet att jag ska börja dagen med en morgonpromenad och dela ut massa lappar om BGK's 75 års jubileum! Och det är ingen liten bunt!!
Så svejs!

Å datan ville inte ladda upp någon bild så det får bli ett bildtomt inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0