Feeling gooood!

Inledde dagen med 30 minuters styrka! haha skönt! Hann dock inte stretch så mycket, efterssom jag skulle med broder till banken.. Så man får väl se hur ont man har imorgon? Tog även en promenad ner till centrum och hem.. Så idag känner jag mig duktigt! haha handlat man och allt.. Väntar  nu på at erica skall komma  så ska vi dra in en stund till stinsen. Har några grejjer att byta och lämnatillbaka ;P
Juste har även lyckats få en liten bula med en röd prick mitt i pannan. Kul.. Skulle ta ner en pokal rån min hylla och självklart ska det ligga en plackett i den som trillar med kanten före i pannan på mig! Aj! Så nu går jag runt med min lilla bula och ser fin ut!
Är riktigt taggad på träning imorgon!! Då blir det gympastik! :D Wieee!!
Idag inviger jag även ina nya byxor! Svarta manchester! (stavning?) haha Lite osköna men man får väl vänja sig..
Nu hoppas jag att erica kommer snart för jag orkar inte vänta längre XD haha
bye

Såhär känner jag mig idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0