Fridayy

Helg, helg,helg underbara helg! haha dock består den av massa plugg vilket suger! Att dem ska lägga alla prov första och andra veckan?? Hur svart är det?? Inte alls om ni frågar mig!!
Har iaf precis skrivit klart en spanska text om mitt lov! Känner mig faktiskt duktig att jag började plugga direkt då jag kom hem! :P  Bli nog en mys kväll framför tv: n idag! Har lånat två filmer av matilda step up 1&2. Det är på tiden att jag ser dem nu tycker jag hahaha. Är även sugen på att göra någon god efterrätt, men har ju varken spis eller ugn så får väl se hur det går...(( ÅHH tror faan att jag har mangomoss!! )
Väntar på mamma nu bara så att mna kan börja laga mat.. Vet inte riktigt vad hon har planerat så jag kan ju inte börja heller.
Imorgon består dagen av sova plugg och träning! Låter ju nästan som en vanlig skoldag XD haha Men det blir matteplugg och träning i sollentuna :) Juste det påminnde mig om att ag måste ringa pappa!  see ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0