Give me!

Jahapp då var det bara en dag kvar. Seg söndagen. Har pluggat spanska och stoppat i mera kökssaker.. Blev sugen å tee, så tänkte ta och göra mig en kopp!
I eftermiddag bir det träning! Får se hur pigg man är då! Är träningssugen iaf! Har blivit mycket chokladätande denna helg!! haha Skönt att den snart är slut (chokladen) så slipper man bli så suktad under veckan!
Igår kväll blev det som sagt step up 2:the streets. Bra film! Blir så himla avundsjuk bara, varför kan inte jag dansa breakdance? hahah Aja det är väl bara at jobba!!
Har ju även börjat fundera på vad man ska göra sen efter skolan?? För tillfället är det balettakademien (sökning) som står högst på listan. Men allt kan ju ändras på 1 och ett halft år! Känns helt sjukt att det bara är tre teminer kvar! Sen är man fri från skolan!! Läskigt?? Vill man bli stor??
Jag önska iaf fortfarande att jag vore tre! haha Slippa både skola och jobb! Hur skönt som helst!


Drar en bild på min kära mor och hennes syster, när dem var små!
Den till höger es mi madre! :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0