Keep going!

Jäklar vilken seg dag! Vaknade 11.. jag vaknade 11 hur gick det till?? Brukar aldrig sova så länge. Men skönt vare! Idag borde jag egentligen ha gjort mer än jag har. Har bara gått runt och klagat på att jag har tråkigt, rastlös och suttit framför datan. Fast jag gjorde klart en läxa och räknade 3 tal matte mitt på dagen iaf. juste städade badrummet också! Men det känns som att tiden gått så sakta idag! Kom igång lite nu och dandsade i köket haha.. Håller på med en hiphop och en modern koreografi.. Får se om de blir klara eftersom jag bara har början på båda XD.
Nu finns det massa saker jag kan göra, plugga,damsuga,scrappa.. Men ändå då orkar jag inte, och så klagar jag på att jag är rastlös? Konstig känsla säger jag!
Alla pratar om att vara så "köttiga" i år, så jag funderar om man inte ska ta en liten jogging tur imorgon? Eller promenad?  Fast det är inte kul att gå ensam..  Får väl se vad jag orkar göra XD
Kanske gå ner till centrum och kanske köpa nåt fint?? haha
aja nu ska jag fortsätta att vara uttråkad, bara sitta här i mina mjukiskläder och ja göra ingenting!
Tjing tjong!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0